Dia de la Pau

No hi ha camí per a la pau, la pau és el camí” Mahatma Gandi.

“La pau no és únicament l’absència de guerra o violència, sinó l’enfortiment d’aspectes positius que la identifiquen, com són l’armonia, la cohesió, la col·laboració, i la integració” Johan Galtung.

Des del centre es treballa per la no violència, la resolució de conflictes i la bona convivència. Concretament, a través d’aquestes i d’altres frases, en una de les darreres tutories els alumnes de 1r i 2n d’ESO van realitzar unes activitats per tal que de recordar més profundament aquests motius. Posteriorment, el 30 de gener, dia de la Pau i la No Violència, aquests mateixos alumnes van venir a l’institut vestits de blanc i es van fer una foto col·locats amb el símbol de la pau.