Esquiada a la Masella- Alumnes de 1r batxillerat

El passat dijous 31 de gener els alumnes de 1r de batxillerat vam anar a passar un dia a les pistes d’esquí de Masella. Aquesta sortida s’englobava dins l’assignatura d’Educació Física, dins l’apartat d’activitats esportives en el medi natural. A més a més, va permetre que molts dels alumnes tinguessin per primera vegada una presa de contacte amb dos esports d’hivern com són l’esquí i l’snowboard (practicats en un medi molt diferent al qual estem acostumats a la població de Sant Feliu).

Així doncs, el dijous 31 a les 6:30 del matí, 64 alumnes i 4 professors vam sortir des de l’estació de busos de Sant Feliu en direcció a Masella, una de les pistes d’esquí més grans del Pirineu gironí. Durant el camí, vam fer una parada a Ribes de Freses per estirar les cames abans d’enfilar la mítica collada de Toses amb totes les seves curves. Un cop arribats a Masella, vam esmorzar ràpid, ens vam posar la nostra roba d’esquí i vam llogar tot el material necessari per gaudir de la neu sense oblidar-nos la seguretat. Un cop ja ho vam tenir tot, ens vam trobar amb els monitors de l’escola d’esquí de Masella, que van estar durant 3 hores compartint els seus coneixements amb els nostres alumnes. I es va notar, ja que molts dels novell van fer progressos molt importants en el seu esquí/snowboard.

Per la tarda, dues opcions: anar al bus a dinar o seguir esquiant per lliure (però sempre acompanyats per un company). Alguns van optar per aprofitar i anar a fer alguna baixadeta amb els professors, aviam si hi havia alguna caigudeta d’algun d’aquests (tot i que no van gaudir d’aquesta sort). Llàstima que durant la tarda vam tenir 4 alumnes que van haver de visitar el centre mèdic per diversos cops (per sort res va ser realment greu). Finalment, a les 17:00 ja erem tots al bus per poder tornar cap al nostre poble.