EQUIP DIRECTIU | CÀRRECS |
SALVADOR ROVIRA | DIRECTOR |
PAULA ENCINAS | CAP D’ESTUDIS |
MIGUEL A. GONZÀLEZ | SECRETARI |
MONTSERRAT MUÑOZ | COORDINADORA PEDAGÒGICA |
CÀRREC DE COORDIN. | MEMBRES | FUNCIÓ |
Àmbits | Lingüístic Anglès, francès: Lídia Martínez.
Lingüístic català, castellà: Cristina Fons. Matemàtic: Emma Sallent. Científic–tecnològic: Guillem Roig Socials: Joan Carbonell. Orientació: Judit Miranda. Artístic, Música i E.F.: Manel Peralta. |
Coordinació Èxit En anglès, promoure intercanvis
Projectes CL, EE, LIC, TIC, Coord. AGRUPACIONES Coordinació batx. Coordinació ESO Dinantia, Coord. projectes, Coord. extraescolars Relacions Institucionals amb entitats del barri TEI, Coord. AO, AA, AI, SIEI. Imatge del centre, extraescolars, coordinació Xamfrà i en Residència |
Consell de Direcció | Marcel Navarri
Emma Sallent Joan Carbonell 2 membres E.D. |
En aplicació del projecte de direcció, i per aprofundir en la pràctica del lideratge distribuït, el centre compta amb un Consell de Direcció.
Comparteixen amb l’E.D. la visió estratègica del centre. Les reunions de l’ED i CD seran simultànies |
Tutories i cotutories | Tot l’equip docent | Seguiment i orientació acadèmica i personal de l’alumnat
Control de les notificacions . Expulsions . Amonestacions . Felicitacions Relació amb les famílies (un mínim de tres entrevistes anuals) Elaboració informe final de l’alumne Coordinació amb comissió de convivència |
Comissió convivència | Rubèn Sapinya
Coordinació: Maria Martínez Marcel Navarri Judit Miranda 2 membres E.D. |
. Mesures correctores . Pràctiques restauratives
. Premiar l’assistència, etc. . Premiar cursos del mes |
Projecte de treball de les emocions | Montse Muñoz, Salvador Rovira | Àmbit Orientació.
Disseny dels objectius i línies estratègiques Generació de material Coordinació del professorat que impartirà les sessions |
Coordinació
Batxillerat |
Emma Sallent | Donar suport a les tutories de batx.
Coordinar els TR Coordinar l’accés a la selectivitat Coordinar la relació entre l’Ins. De l’Esport de Barcelona i l’Ins. Nàutic. Desplegament del nou currículum Donar suport a la comissió de convivència |
Coordinació ESO | Marcel Navarri | Donar suport a les tutories de l’ESO.
Donar suport al desenvolupament del programa TEI Coordina el C. De síntesi Donar suport a la coordinació pedagògica Formar part de la comissió de convivència |
Riscos laborals | Paco Huguet. | Desplegament, actualització i aplicació pla d’emergència
Divulgació del pla entre professorat i alumnat Proposta de formacions relacionades amb la prevenció de la salut del docent Gestió simulacre anual |
LIC | Cristina Fons | Suport revisió documents oficials centre
Organització i aplicació projecte comprensió lectora i expressió escrita . Confecció calendari . Homologació de les proves (recerca d’un model comú) . Seguiment i valoració resultats |
Treball per projectes/
cooperatiu |
Xavier Mellado | Establir les estratègies per consolidar i millorar la proposta de treball cooperatiu del centre/projectes
Vetllar perquè el desenvolupament dels diferents projectes es faci atenent la proposta del centre. Consolidar i millorar els elements essencials. Recerca, treball cooperatiu, autoavaluació, coavaluació, rubriques, presentacions etc. |
Pàgina WEB | Guillem Moreno | Actualització i manteniment de la pàgina web
Control de la informació obligatòria (PEC, projecte lingüístic, etc.) |
C. Activitats Extraescolars
Dinamització pati |
Maria Martínez (2)
Núria López (3) |
Coordinació activitats festives de centre
Coordinació sortides escolars: control dels dies (si és viable o no) control dels professors acompanyants Coordinació activitats extraescolars TARDA Activitats dinamització pati |
Registre d’incidències | Paula Encinas | Justificació de faltes
Seguiment de Dinantia Suport a la coordinació de batx. ESO i cap d’estudis |
TEI | Judit (amb suport de l’equip directiu i àmbit orientació) | Desenvolupament programa TEI
. Formació tutors . Informació tutoritzats . Valorar implementar el programa en 2n i 4t ESO Dissenyar activitats de cohesió, formació Control, anàlisi i difusió del material de tutoria. |
Mediació Escolar | Rubén Sapinya | Selecció dels alumnes voluntaris de 4t
Formació de l’alumnat Desplegament del programa Accions de promoció del programa Sistema de demanda de les necessitats Valoració i seguiment de les intervencions |
Coordinació digital | Antonio Lucena | Coordinació comissió digital. Coordinació amb Coopux (Christian i Guillem)
Suport tècnic al professorat i alumnat Control dels diferents dispositius Suport a les propostes TIC |
Comissió Digital | Antonio Lucena
Guillem Moreno Cristina Fons 1 membre ED. |
Definir, implementar i avaluar, l’estratègia que vol seguir el nostre centre.
els equips didàctics, perquè desenvolupi les línies d’acció acordades per la mateixa comissió. b. Traslladar les línies de treball acordades amb tota la comunitat educativa (alumnat, docents, famílies, PAS i Consell escolar). c. Elaborar l’EDC. |
Coordinació AI | Àmbit Orientació | Coordinar el professoorat d’AI amb els equips docents
Orientar al professorat d’AI referent a les necessitats dels alumnes Actualitzar aquestes necesitats |