Organigrama

EQUIP DIRECTIU CÀRRECS
SALVADOR ROVIRA DIRECTOR
PAULA ENCINAS  CAP D’ESTUDIS 
MIGUEL A. GONZÀLEZ SECRETARI
MONTSERRAT MUÑOZ COORDINADORA PEDAGÒGICA
CÀRREC DE COORDIN. MEMBRES FUNCIÓ
Àmbits Lingüístic  Anglès, francès:  Lídia Martínez.

Lingüístic català, castellà: Cristina Fons.

Matemàtic: Emma Sallent.

Científictecnològic: Guillem Roig

Socials: Joan Carbonell.

Orientació: Judit Miranda.

Artístic, Música i E.F.: Manel Peralta.

Coordinació Èxit En anglès, promoure intercanvis 

Projectes CL, EE, LIC, TIC,  Coord.  AGRUPACIONES

Coordinació batx. Coordinació ESO

Dinantia, Coord. projectes, Coord. extraescolars

Relacions Institucionals amb entitats del barri

TEI, Coord. AO, AA, AI, SIEI.

Imatge del centre, extraescolars, coordinació Xamfrà i en Residència

Consell de  Direcció Marcel Navarri

Emma Sallent

Joan Carbonell

2 membres E.D.

En aplicació del projecte de direcció, i per aprofundir en la pràctica del lideratge distribuït, el centre compta amb un Consell de Direcció. 

Comparteixen amb l’E.D. la visió estratègica del centre.

Les reunions de l’ED i CD seran simultànies

Tutories i cotutories Tot l’equip docent Seguiment i orientació acadèmica i personal  de l’alumnat

Control de les notificacions

. Expulsions

. Amonestacions

. Felicitacions

Relació amb les famílies (un mínim de tres entrevistes anuals)

Elaboració informe final de l’alumne

Coordinació amb comissió de convivència

Comissió convivència Rubèn Sapinya

Coordinació: Maria Martínez    

Marcel Navarri      

Judit Miranda

2 membres E.D.

  1. Reunió de la comissió setmanal. Assistents els membres
  2. Dissenyar estratègies per la rebuda dels nous alumnes. 
  3. Donar suport a les tutores i tutors en el seguiment de les incidències i felicitacions
  4. Aplicar la normativa atenent les particularitats de cada  alumne. Parlar dels criteris i acordar-los

                   .              Mesures correctores

                   .             Pràctiques restauratives 

  1. Seguiment full de reflexió
  2. Aplicació pràctiques restauratives
  3. Proposta d’accions per tal de millorar aspectes de caire social

     .            Premiar l’assistència, etc.

     .            Premiar cursos del mes

Projecte de treball de les emocions  Montse Muñoz, Salvador Rovira Àmbit Orientació.

Disseny dels objectius i línies estratègiques

Generació de material

Coordinació del professorat que impartirà les sessions

Coordinació

Batxillerat

Emma Sallent Donar suport a les tutories de batx.

Coordinar els TR

Coordinar l’accés a la selectivitat

Coordinar la relació entre l’Ins. De l’Esport de Barcelona i l’Ins. Nàutic.

Desplegament del nou currículum 

Donar suport a la comissió de convivència

Coordinació ESO Marcel Navarri Donar suport a les tutories de l’ESO.

Donar suport al desenvolupament del programa TEI

Coordina el C. De síntesi

Donar suport a la coordinació pedagògica

Formar part de la comissió de convivència 

Riscos laborals Paco Huguet. Desplegament, actualització i aplicació pla d’emergència

Divulgació del pla entre professorat i alumnat 

Proposta de formacions relacionades amb la prevenció de la salut del docent

Gestió simulacre anual

LIC Cristina Fons Suport revisió documents oficials centre

Organització i aplicació projecte comprensió lectora i expressió escrita

. Confecció calendari

. Homologació de les proves (recerca d’un model comú)

. Seguiment i valoració resultats

Treball per projectes/

cooperatiu

Xavier Mellado Establir les estratègies per consolidar i millorar la proposta de treball cooperatiu del centre/projectes

Vetllar perquè el desenvolupament dels diferents projectes es faci atenent la proposta del centre.

Consolidar i millorar els elements essencials. Recerca, treball cooperatiu, autoavaluació, coavaluació, rubriques, presentacions etc.

Pàgina WEB Guillem Moreno Actualització i manteniment de la pàgina web

Control de la informació obligatòria (PEC, projecte lingüístic, etc.)

C. Activitats Extraescolars

Dinamització pati

Maria Martínez (2)

Núria López (3)

Coordinació activitats festives de centre

Coordinació sortides escolars: control dels dies (si és viable o no) control dels professors acompanyants

Coordinació activitats extraescolars TARDA

Activitats dinamització pati

Registre d’incidències Paula Encinas Justificació de faltes

Seguiment de Dinantia

Suport a la coordinació de batx. ESO i cap d’estudis

TEI Judit (amb suport de l’equip directiu i àmbit orientació) Desenvolupament programa TEI

. Formació tutors

. Informació tutoritzats

. Valorar implementar el programa en 2n i 4t ESO

Dissenyar activitats de cohesió, formació

Control, anàlisi  i difusió del material de tutoria.

Mediació Escolar Rubén Sapinya Selecció dels alumnes voluntaris de 4t

Formació de l’alumnat 

Desplegament del programa

Accions de promoció del programa

Sistema de demanda de les necessitats

Valoració i seguiment de les intervencions

Coordinació digital Antonio Lucena Coordinació comissió digital. Coordinació amb Coopux (Christian i Guillem)

Suport tècnic al professorat i alumnat

Control dels diferents dispositius

Suport a les propostes TIC

Comissió Digital Antonio Lucena

Guillem Moreno

Cristina Fons

1 membre ED.

Definir, implementar i avaluar, l’estratègia que vol seguir el nostre centre.

  1. Dinamitzar la comunitat educativa, especialment

els equips didàctics, perquè desenvolupi les línies

d’acció acordades per la mateixa comissió.

b. Traslladar les línies de treball acordades amb tota

la comunitat educativa (alumnat, docents, famílies,

PAS i Consell escolar).

c. Elaborar l’EDC.

Coordinació AI Àmbit Orientació Coordinar el professoorat d’AI amb els equips docents

Orientar al professorat d’AI referent a les necessitats dels alumnes

Actualitzar aquestes necesitats