Matriculació – 1r ESO

S’ha obert el període de matriculació al centre per l’alumnat de 1r d’ESO, des del dimarts 18 de juny fins al dimecres 26 de juny. Com és el primer cop que es fa la matricula, s’haurà de fer de forma presencial al centre. L’horari d’atenció és de 9:00h a 13:30h de dilluns a divendres.

Us adjuntem un dossier amb informacions relacionades amb el funcionament de centre (normativa, instruccions matricula, AFA, menjador, taquilles, extraescolars, etc). La novetat més rellevant aquest any, és la prohibició total de l’ús de telèfons mòbils en tot el recinte del centre. Si us plau, llegiu l’apartat corresponent de normativa mòbils del dossier informatiu.

DOSSIER INFORMATIU 24-25

L’import de la matrícula de 1r d’ESO és de 170€. Aquest import inclou la quota de material, la quota digital, els llibres i llicències i les sortides curriculars obligatòries per tot el curs. No inclou sortides lúdiques opcionals ni colònies/viatge fi de curs. Es pot pagar en efectiu, targeta o transferència (dades de pagament al dossier informatiu)

IMPORTANT: reviseu que porteu la documentació necessària per la matriculació.

Documentació obligatòria a presentar amb la matrícula.
– DNI / NIE/ PASSAPORT alumne ambdues cares
– Targeta sanitària alumne
– Carnet de vacunes actualitzat
– DNI / NIE / PASSAPORT pare / mare / tutor/a ambdues cares