Visitem el centre de Barcelona

Avui l’alumnat de l’Aula d’Acollida ha fet una sortida al centre de Barcelona. Hem visitat llocs emblemàtics com la plaça Catalunya i la plaça Sant Jaume, hem entrat a la Universitat i a la Catedral, hem passejat per les Rambles i per les entretingudes parades de la fira de Sta. Llúcia.

A la UB ens ha donat la benviguda el rector, que ha vingut per sorpresa a presentar-se i a demanar fer-se una foto amb nosaltres. A la plaça de Catalunya els inquiets coloms ens han acompanyat mentre esmorzàvem i després a la plaça de la Catedral hem trobat personatges com un gran Tió i molts caganers. Al claustre de la Catedral ens han saludat unes oques simpàtiques i cridaneres i a la plaça de Sant Jaume ens esperava un gran arbre de Nadal i un pessebre ben original.

L’alumnat ha gaudit molt del matí!