Constitució del Consell de nois i noies 2015/16

El passat 20 d’octubre es va constituir el Consell de Nois i Noies de l’Ajuntament. Allà l’alumnat dels diferents centres de primària i secundària es van reunir amb l’Alcadessa, Núria Marín.

L’acte es va fer a la Sala de Plens de l’Ajuntament a les 9:30h del matí. I el nostre institut hi va ser representat per quatre dels nostres alumnes: la Nassma Nadi de 3A, l’Anel Valery Mayuri de 3B, el Michael Carvajal de 3C que s’estrenaven com a nous consellers, i el Juan Luis Rodríguez de 4A que ja ho va ser el curs passat i ha volgut repetir l’experiència.

L’Alcaldessa de la ciutat, la Il·lma. Sra. Núria Marín i el Regidor d’Educació i Cultura, el Sr. Jaume Graells van fer entrega a aquests alumnes dels carnets que els acreditava com a consellers i conselleres del nou Consell per aquest curs.

La nostra consellera Nassma Nadi ens explica la seva experiència en aquest document sobre el plenari i el projecte que hauran de desenvolupar duant el curs.

El diari L’Digital ha publicat la notícia remarcant que enguany hi participen 29 centres educatius.

Més informació en aquest enllaç