Celebrem el Carnestoltes 2019

El divendres vam celebrar el Carnestoltes 2019! Enguany la temàtica de carnaval ha sigut Literatura i cinema??. Cada grup classe ha anat d’una pel·lícula o d’un llibre diferent. Aquestes darreres setmanes cada tutoria ha preparat una coreografia per a la resta de l’Institut. Tota la feina realitzada va fer del Carnestoltes un esdeveniment molt especial i estem molt contents de la implicació de tots plegats.

L’alumnat de 1r d’ESO es va disfressar de:

1r d’ESO A Família Addams
1r d’ESO B High School Musical
1r d’ESO C Cinema de terror
1r d’ESO D La casa de papel

L’alumnat de 2n d’ESO es va disfressar de:

2n d’ESO A de High School Musical
2n d’ESO B de ELITE
2n d’ESO C de Calla, Càndida, calla!

L’alumnat de 3r d’ESO es va disfressar de:

3r d’ESO A Chucky el muñeco diabólico
3r d’ESO B Alícia al país de les meravelles
3r d’ESO C La blancaneus i els set nans

L’alumnat de 4t d’ESO es va disfressar de:

4t d’ESO A Harry Potter
4t d’ESO B La caputxeta vermella
4t d’ESO C Grease

L’alumnat de 1r de Batxillerat es va disfressar de Footloose i va guanyar el premi Carnestoltes 2019, entrades de cinema per a tota la classe subvencionades per l’AMPA!

L’alumnat de 2n de Batxillerat es va disfressar de La volta al món en 80 dies:

I el professorat es va disfressar de Gala dels Oscars:

Tots plegats vam gaudir d’una bona estona junts, rient i gaudint. Ja estem contant els dies pel proper!