Visitem el Youth Mobile Festival (YoMo)

El dimecres 27 de febrer, l’alumnat de 2n d’ESO va visitar el Youth Mobile Festival (YoMo) a la Farga de L’Hospitalet, un festival per a joves relacionat amb la ciència, la tecnologia i, l’enginyeria, l’art, el disseny i les matemàtiques.

Allà van trobar 50 estands on van poder realitzar tallers i activitats pràctiques molt diverses. Els alumnes van gaudir amb la realitat virtual, van dibuixar ulleres en 3D, van jugar a videojocs en línia, van provar la programació, van reflexionar sobre el reciclatge, van participar en petites competicions… I el més important, van aprendre divertint-se!