L’alumnat del Rubió i Ors a les PAU 2022

Els passats dies 14, 15 i 16 de juny les alumnes que van assolir totes les matèries a 2n de batxillerat al juny han realizat les Proves d’Accés a la Universitat a la facultat de Física i Química de la Universitat de Barcelona.

Han estat dies d’estudi esgotador, de repassades d’última hora i d’emocions fortes. Però també ha estat un procés de desafiament dels aprenentatges acumulats al llarg del curs. El punt culminant a una de les etapes formatives més importants.

Ahir van sortir els resultats de les diferents proves. És hora d’assumir els nous reptes, siguin els que siguin, que oferirà el futur. Via, veritas, vita.