22es Jornades científiques i tecnològiques de batxillerat a L’Hospitalet

El 17 de juny vam assistir al lliurament de premis de les 22es Jornades científiques i tecnològiques de batxillerat a l’Hospitalet.

La Nada ha guanyat el 1r premi de l’àmbit social amb el seu treball “Viure sota l’ocupació. La realitat de Palestina avui”. La Salma ha guanyat el 2n premi de l’àmbit tecnològic amb el treball “Ocells de metall”. Enhorabona a les dues, per l’esforç, que no ha estat poc, la dedicació, que els ha robat hores de lleure, i la feina ben feta! Felicitats també a les alumnes que, tot i haver-se esforçat i dedicat també en el seu treball, no han estat premiades. No tothom pot rebre un premi, però estem convençudes de que elles també es mereixen un càlid aplaudiment.

El jurat ha reconegut el nostre institut amb una menció d’honor per la participació en les Jornades. Aquest reconeixement ens aferma en la creença de que estem en el camí correcte. Potenciem les capacitats del nostre alumnat des de l’expertesa, però també des del nostre vessant humà. Continuem esforçant-nos en fer les coses bé i en ajudar el nostre alumnat a desenvolupar-se en el marc més ampli possible. Seguim!