L’alumnat de l’Aula d’Acollida visita Barcelona

🌏 Avui, Dia Internacional de les Persones Migrants, l’alumnat nouvingut de l’Aula d’Acollida ha visitat el centre de Barcelona. Hem entrat a la Universitat de Barcelona i al claustre de la Catedral, hem visitat llocs emblemàtics com la plaça Catalunya, la plaça St Jaume i la plaça Reial, i hem passejat per les entretingudes parades de la Fira de Sta Llúcia.

⭐ A la Fira hem trobat caganers, tions i moltes decoracions nadalenques. Al claustre de la Catedral hem vist unes oques molt simpàtiques i a la plaça Catalunya uns divertits coloms ens han acompanyat mentre esmorzàvem. Per últim, a la Plaça St Jaume uns policies molt amables ens han explicat qui són el president de la Generalitat i l’alcalde de Barcelona.

🎄 Hem passat un matí amb ambient nadalenc molt entretingut!