Expedició a l’Antàrtida II

L’ alumnat de 1r d’ESO continuem treballant per tal d’aconseguir assolir la nostra fita.

Després d’haver rebut l’encàrrec d’organitzar un simposi sobre l’Antàrtida, ens vam posar al dia amb l’actualitat d’aquest indret. Per parelles, vam escollir un titular, vam llegir la notícia i la vam treballar detectant les idees més importants i buscant aquell vocabulari que fos desconegut.

A la següent sessió, vam localitzar geogràficament l’Antàrtida tenint en compte conceptes com la latitud, la longitud, els meridians, els paral•lels… I la última sessió, vam descobrir el que és el Tractat Antàrtic (quan i on es va signar, quins països el van signar, quins països hi reclamen drets…) i vam pensar en diferents slogans per a crear un pòster per al dia de l’Antàrtida, que se celebra l’1 de desembre.