L’alumnat de 1r d’ESO gaudeix del camp d’aprenentatge a Poblet

Durant els dies 13, 14 i 15 de març, l’alumnat de primer d’ESO va estar de camp d’aprenentatge a Poblet.

El primer dia, van realitzar diverses activitats per conèixer més a fons els monestirs dels Cisters i la vida dels monjos. Aquella tarda van visitar el monestir de Santa Maria de Poblet i van acabar la visita entrevistant un monjo. El segon dia, va realitzar un taller de tinta i escriptura medieval. Van elaborar la seva tinta a partir de diferents reaccions químiques. El tercer dia  van gaudir d’un últim dia immillorable, van realitzar una excursió per Montblanc, on van treballar en petits grups de manera autònoma per descobrir els secrets i encants d’aquesta bonica ciutat medieval. Per acabar, van dinar a l’aire lliure i van fer una foto de grup amb els monitors i professors que els van acompanyar durant aquests tres dies.

Van ser tres dies plens d’aprenentatges i de bons moments compartits!

Per veure les fotos del camp d’aprenentatge feu clic aquí.