L’alumnat de 4t d’ESO gaudeix del camp d’aprenentatge a Empúries

Els dies 13, 14 i 15 de març, l’alumnat de quart d’ESO va anar de camp d’aprenentatge a Empúries.

El primer dia va poder gaudir del magnífic entorn del Parc Natural dels Aiguamolls de l’Empordà, un dels espais naturals de Catalunya on podem observar una major varietat d’espècies animals. El segon dia, va participar en una gimcana per Sant Martí d’Empúries, en un taller d’arqueologia i va passejat pel poble de L’Escala, gaudint de les magnífiques vistes del golf de Roses. En el darrer dia de colònies, va visitar les ruïnes d’Empúries, un dels escenaris privilegiats de la nostra història i que fou el port d’entrada de les cultures clàssiques a la Península Ibèrica. Va passejar pel conjunt arqueològic de les ruïnes romanes i gregues, cuidades i estudiades amb l’objectiu de descobrir-hi els nostres orígens. Va poder veure el fòrum, les termes, l’amfiteatre, la domus… i va poder fer-se una idea més clara de com vivien els nostres avantpassats i de tot el que ens han deixat en herència.

Van ser tres dies plen d’història i de nous descobriments!

Per veure les fotos del camp d’aprenentatge feu clic aquí.