Castaween 2018

El passat 31 d’octubre tot l’Institut va gaudir de la celebració de Castaween 2018.

Des de tutoria, cada grup classe va triar dos representants i entre tots els membres del grup els van disfressar de monstre i de castanyer/a. El dia 31 ambdós van desfilar amb la resta del seu grup davant tot el centre i el jurat, format per un membre de direcció, del PAS i un alumne, van escollir el millor monstre i la millor castanyera de cada nivell. Després del concurs, l’alumnat va gaudir d’una estona de ball acompanyada de castanyes i dolços.

Cal destacar la implicació de l’alumnat de Batxillerat, que es va encarregar de presentar l’acte i es va organitzar en diferents comissions per tal de donar un cop de mà a l’organització de la celebració: la comissió de castanyes i talls; la comissió de la taula de castanyes; la comissió de la taula dolça; la comissió de photocall; la comissió de música; i la comissió de neteja.

Felicitem a tothom per la feina realitzada i el companyerisme mostrat durant tot el procés preparació i el mateix dia de la celebració!