Últim plenari del Consell de Nois i Noies 2017/18

Aquest matí s’ha celebrat l’últim plenari del Consell de Nois i Noies d’aquest curs escolar, on els diferents grups de primària i secundària han presentat a l’alcaldessa Núria Marín les tasques que han realitzat a partir dels encàrrecs que ella els va donar a l’inici de curs.
L‘Aicha, el Samuel i l’Ainhoa, representants del nostre centre, han dut a terme un programa de ràdio un cop al mes per donar veu a les associacions i entitats joves de la ciutat.

El Consell de Nois i Noies s’emmarca dins de la Carta de ciutats educadores. Es tracta d’un projecte participatiu, que té com a objectiu formar ciutadans i ciutadanes crítics i compromesos. El Consell el constitueixen nois i noies de 10 a 16 anys elegits, a principi de curs, entre l’alumnat dels diferents centres de primària i secundària de la ciutat i compta amb la implicació dels tutors i de les famílies.
Si voleu llegir més informació del plenari d’avui podeu entrar a L’H Digital