La setmana més esperada de febrer ja és aquí!

Comença la setmana més esperada del mes de febrer de 2020.

Una setmana plena d’activitats tant individuals com col·lectives que permetran veure el diferent grau d’originalitat de l’alumnat així com la seva posada en escena.

Recordem que tenen unes consignes per cada dia establertes per part de l’alumnat de segon batxillerat i divendres acabarà amb la traca final després de pati.

Serà una setmana on es treballen un gran volum de competències de l’àmbit de l’educació física, educació visual i plàstica, música i sobretot competències transversals, sense deixar de banda la resta de matèries.

Una gran oportunitat per gaudir tota la comunitat educativa del centre de manera conjunta.