Celebrem Santa Cecilia

El passat divendres 22 de novembre va ser Santa Cecília, patrona de la música. Des del Rubió i Ors sabem que la música està molt present en les nostres vides i que és una gran acompanyant dels nostres adolescents, per això els alumnes de  4t d’ESO de l’optativa de música es van encarregar d’idear i crear la festa per celebrar aquest dia. Després de donar-li moltes voltes, van decidir fer un  taller de ball per ensenyar alguns dels passos que més els agrada del dembow i del shuffle. A més, també es van encarregar de fer cartells per anunciar la festivitat, fer difusió a les aules i crear un mural explicatiu sobre la festivitat, que us volem compartir:
Aquell divendres L’Hospitalet va llevar-se amb pluja. La decoració per la festa que havien preparat els alumnes d’equip clau durant la setmana, ja estava penjada al pati i va patir desperfectes, que vam poder arreglar. Finalment, durant la mitja hora d’esbarjo els protagonistes de 4t van explicar els passos als nombrosos assistents que els envoltaven en una gran rotllana i van acabar ballant els temes escollits.
Els nervis d’explicar a tants companys, de voler fer-lo bé, de ballar en públic va estar present, tot i això, van ser valents i van mostrar el gran art que els nostres alumnes tenen dins! Grans artistes que van fer-nos gaudir a l’esbarjo del divendres i amb qui esperem poder comptar per a futurs projectes!
ENHORABONA!