Celebrem la festa del cinema!

Falten pocs dies per l’entrega dels Premis Òscars i els alumnes de l’específica de música de 4t ESO han presentat els seus treballs dedicats als Grans compositors de cinema de tots els temps.

Durant tot el mes de febrer sonaran als passadissos de l’institut algunes de les Bandes Sonores Originals (BSO) que ens han fet vibrar al llarg de la nostra vida i que de segur ens faran reviure moments especials.

Cada setmana estarà dedicada a un compositor i el compositor escollit per iniciar aquest mes és el fantàstic compositor italià Ennio Morricone (Roma, 1928), autor de la música de La missió, El bo, el lleig i el dolent o de Cinema Paradiso.

És un dels compositors més prolífics amb aproximadament unes 300 bandes sonores al llarg de cinc dècades. Ha estat nominat a l’Òscar en sis ocasions.  En la cerimònia dels Oscars de l’any  2007 se li lliurà la seva primera estatueta com a reconeixement a tota la seva carrera, l’Oscar honorífic «per les seves magnífiques i polifacètiques contribucions en l’art de la música de cinema». I l‘any 2017 va guanyar l’Oscar en la categoria de Millor banda sonora original per The Hateful Eight, pel·lícula dirigida per Quentin Tarantino.