Comença el Projecte Cicerone!

Ja hem començat el projecte ApS Cicerone al Rubió!!

L’alumnat voluntari de tercer ha rebut la seva primera sessió de formació.
Ha estat la sessió de presentació organitzada per la responsable del Pla Educatiu d’Entorn del nostre barri, la Neus Asencio.

La Neus, els hi ha explicat més detalladament en què consistiria aquest projecte i el calendari de les properes sessions de formació.
També han fet petits grups per presentar-se uns als altres. I treballar la cohesió de grup.

Tot l’alumnat participant està súper motivat i amb moltes ganes d’aprendre per poder després, donar el seu ajut i suport a l’alumnat de l’Aula d’Acollida del nostre institut.