Treball de Síntesi de 3r ESO

Aquest dimarts 12 de juny hem començat els Treballs de Síntesi.

Els alumnes de 3r d’ESO han visitat el poliesportiu Les Planes i han participat en diverses activitats, com ara Fitness jove i cycling. Per acabar la jornada han ballat plegats SH’BAM. Aquestes activitats s’emmarquen dins del Treball de síntesi El lleure alternatiu juvenil – Altres formes de gaudir del temps lliure.

La intenció d’aquest treball de síntesi és donar a conèixer aquestes altres possibilitats i activitats de lleure al nostre alumnat, i no només això, sinó també fer-los reflexionar sobre l’ús que fan del seu temps d’oci.

Els principals objectius d’aquest TS són:

Estimular els valors de tolerància i respecte a la diversitat

Fomentar la participació en activitats i dinàmiques socials

Descobrir d’altres realitats

Valorar la importància de la solidaritat i l’actitud de cooperació

Estimular un canvi d’actitud respecte el medi ambient