Projecte “L’entrevista”

L’alumnat de 2n ESO ha estat treballant un projecte interdisciplinari entorn l’entrevista i aquest n’és el resultat final.

A la matèria de català l’alumnat s’ha entrevistat en parelles imaginant-se a ells mateixos en un futur (metges, futbolistes, xefs, hackers, mecànics, farmacèutics…). A la matèria d’anglès han entrevistat un personatge famós (Cristiano Ronaldo, Jaime Dornan, Ozuna…) i a la matèria de castellà han entrevistat al poeta i dramaturg Federico García Lorca.

Han après que cal pensar i estructurar les preguntes abans de fer l’entrevista i que cal tenir en compte que el protagonista és l’entrevistat i no l’entrevistador, per això han hagut de fer preguntes on l’individu entrevistat ha hagut de mostrar les seves opinions i els seus gustos personals o aficions.