La cartellera del Rubió

Encara no has vist la cartellera del Rubió? Es tracta d’un treball interdisciplinari que ha realitzat l’alumnat de segon d’ESO amb les matèries d’educació visual i plàstica i català.

Després de fer una lectura acurada i atenta del llibre de lectura, l’alumnat ha portat al cinema el llibre i ha elaborat el cartell de la pel·lícula fictícia!

En grups han buscat un eslògan que s’hi adeqüés, després han escrit la sinopsi i finalment han il·lustrat el que els ha transmès el llibre. Podeu seguir el procés d’elaboració en aquest recull fotogràfic.

Aquest és el resultat final!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *