Treballem la descripció a 1r ESO

L’alumnat de 1r ESO està portant a terme un projecte interdisciplinari de llengües entorn la descripció. A català estan treballant com fer la seva descripció, a castellà descriuen al seu personatge favorit i a anglès fan la descripció d’un monstre. Amb el Francesc, el professor d’Educació Visual i Plàstica, estan aprenent a dibuixar el seu retrat. Amb tot aquest material estan elaborant uns murals de cada grup.

Per tal de redactar les diferents descripcions s’han hagut de fixar en aspectes com la Indumentària, aspectes físics (alçada,  constitució, color d’ulls, cabells, forma de la cara i del nas, …) i característiques psíquiques, com la personalitat,  caràcter, hàbits, costums, aficions, …

Aquestes activitats els ajuden a ampliar el seu vocabulari, especialment en l’ús de diferents connectors i  adjectius qualificatius, que són un element fonamental a l’hora de fer una bona descripció.