Presentem les nostres ONGs

El passat divendres, 12 d’abril, els alumnes de 1r d’ESO van presentar les seves ONGs.

Després d’haver conegut quins són els drets humans i d’haver gaudit de les visites de dues ONGs, Open Arms i Amnistia Internacional, van haver de pensar per parelles en allò que els hi agradaria canviar en el món. Com que la llista no era pas curta, van haver de seleccionar una de les situacions que els hi havia vingut a la ment i pensar què podrien fer per ajudar i com podrien financiar la seva ONG. A la següent sessió, van crear un logo i un eslògan i, per últim, van realitzar una exposició oral davant dels seus companys on van presentar la seva ONG.

Aquesta activitat ha ajudat al nostre alumnat a reflexionar d’una manera crítica sobre el món que els envolta i sobre allò que poden fer per aconseguir un futur millor. A més, tots vam gaudir molt de les exposicions i l’alumnat va participar de manera molt activa preguntant i mostrant interès pels projectes dels demés.

Felicitats!