Final del Certamen de lectura en veu alta

Ahir i avui ha tingut lloc la final del Certamen de lectura en veu alta del Rubi! El jurat ha observat la dicció, el ritme i la interpretació del text que han llegit.El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana que vol contribuir a la creació d’eines, camins i escenaris per a la cultura i l’educació.

En aquesta línia, una de les seves apostes més fermes és el CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA, dirigit a alumnes de tot Catalunya, perquè aquestes eines, aquests camins i aquests escenaris han de ser també de futur.

Aquest curs la categoria de Corsaris ens ho està posant ben difícil!  Enhorabona a tots els finalistes de primer d’ESO!!

Ens encanta veure els nostres alumnes motivats amb la lectura!!! Bona feina!!!