Ens visiten els alumnes de l’Escola Lola Anglada per aprendre sobre l’Antàrtida

L’alumnat de 6è de Primària de l’Escola Lola Anglada va visitar el dilluns passat el nostre centre. El motiu va ser una exposició sobre l’Antàrtida que van preparar els alumnes de 1r d’ESO especialment per a ells. Aquesta activitat està englobada en la matèria de projectes. L’objectiu principal d’aquesta matèria és aconseguir formar alumnes autònoms i que construeixen el seu coneixement a partir de l’experimentació i el treball en grup. Va ser una experiència molt enriquidora per tots ells i de ben segur que s’han emportat un bon record!