Ens visita Amnistia Internacional

L’alumnat de 1r d’ESO ja ha començat el segon projecte del curs, el qual té com a centre d’interés els drets humans. A la sessió de divendres, van poder gaudir de la visita de dos representant de l’ONG Amnistia Internacional. Aquesta  és una organització global i independent formada per més de 7 milions de persones que actuen contra la injustícia defensant els drets humans a tot el món.

Durant la seva visita, van parlar sobre els tipus de drets humans i van explicar diferents casos reals com el d’un nen soldat o una militant dels drets humans empresonada. Una vegada van parlar del que passa arreu del món, es van fixar en la realitat diària de l’alumnat i van reflexionar sobre allò que podem fer cadascun de nosaltres per lliutar pels drets humans en el nostre dia a dia, com per exemple, tractar a tots els que tenim al nostre costat amb respecte i com a iguals.

Finalment, entre tots els grups classe van realitzar un mural amb els 30 drets humans.