Comencem el projecte “Expedició a l’Atlàntida”

Amb l’alumnat de 1r ESO hem iniciat el projecte Expedició a l’Antàrtida.

L’objectiu d’aquest projecte és conscienciar l’alumnat sobre la realitat actual de l’Antàrtida i dels perills existents per a aquest continent. Per tal de dur a terme l’encàrrec, l’alumnat haurà de desenvolupar una recerca sobre múltiples aspectes d’aquest continent.

Després d’una primera aproximació a la realitat de l’Antàrtida i els diferents problemes que pateix, es procedirà a un aprenentatge de les principals característiques geogràfiques del continent. També es durà a terme una recerca sobre les diferents expedicions que han explorat el continent al llarg de la història, així com sobre l’actual presència humana a la zona.

Finalment, es faran diferents tasques al voltant dels perills que afecten l’Antàrtida des d’un punt de vista mediambiental: el desglaç, la pèrdua de biodiversitat i el turisme.

Avui hem començat reflexionant sobre què sabem d’aquest continent i què volem aprendre fent aquest projecte.

Som-hi!