El Consell de Nois i Noies del curs 2017-2018 a AULA L’H

Ahir el programa “Aula L’H” de TV Hospitalet va tractar sobre el Consell de Nois i Noies, del qual el nostre institut en forma part.

L’Ainhoa Pueyo, alumna de 4t i representant del nostre centre, va ser escollida entre l’alumnat de secundària per explicar algunes de les activitats que han desenvolupat a la ciutat durant aquest curs escolar. A l’entrevista ella i tres alumnes d’altres centres ens parlen dels diferents projectes que s’han dut a terme al llarg de tot el curs: propostes per “Ser cívic és guai”, la bústia a les escoles, el nou espai de jocs infantils a la Florida, el Desmuntant tòpics sobre micromasclisme i els programes de ràdio sobre temes joves.

Podeu veure l’entrevista sencera en aquest enllaç.

Enhorabona al Consell per la feina que fa i enhorabona l’Ainhoa per la seva participació en el programa!