18a Jornada de poesia Jove de L’H

Aquest matí hem assistit a la 18a Jornada de poesia Jove que organitza l’Ajuntament de L’Hospitalet. Una iniciativa que permet promoure la poesia entre els joves fent-los gaudir de l’escriptura i la lectura de poesia en veu alta.

Entre els cinquanta poetes finalistes hi havia tres alumnes de l’institut: la Victòria de 2n d’ESO, l’Uzara de primer de Batxillerat i la Marina de 3r d’ESO, però ha sigut la Khaoula de primer de Batxillerat qui ha llegit el seu poema. Felicitats a totes!

Encara que creiem que l’objectiu d’aquesta jornada és promoure l’escriptura de poesia entre els joves, estem molt contents perquè l’alumna Marina Sanchez de 3r d’ESO ha guanyat el segon premi de la seva categoria. Enhorabona!