Visitem Besalú i Banyoles

La setmana passada l’alumnat de batxillerat va fer una sortida de convivència a Besalú i Banyoles.

Durant els dos dies van visitar el poble de Besalú i van poder desconnectar de la ciutat tot passejant per la natura. A Banyoles van fer una ruta en bicicleta o kayak per l’estany i després van conèixer el bosc màgic de les Estunes. També van pujar al Puig Clarà i van fer activitats de cohesió de grup.

Va ser una sortida molt enriquidora tant per l’alumnat com per els tutors i va servir per desconnectar i agafar energies per encarar la recta final del curs!