Comunicat: AFEES – Agrupació de famílies per una elecció educativa segura

Amb setembre molt a prop i l’obligatorietat que se’ns imposa per part de les autoritats de portar als nostres fills i filles a l’escola en plena pandèmia, s’ha format un moviment de famílies i docents molt nombrós a nivell de Catalunya per demanar una tornada segura a l’escola i la possibilitat que cada família pugui triar si, durant aquest temps de pandèmia, vol portar els seus fills presencialment a l’escola o prefereix seguir amb el currículum anual corresponent a casa, tutoritzats i avaluats degut a diferents casuístiques familiars, entre elles persones d’alt risc a casa.

Ens agradaria tenir el suport de AMPA’s i AFA’s per la importància que tenen aquestes en el sistema educatiu i perquè creiem que junts som més forts.

Fem conèixer la nostra iniciativa entre els vostres socis i sòcies, famílies i centre educatiu, ja que és d’interès de tots sumar seguretat a les escoles i opcions extraordinàries segons casuística per a tota la comunitat educativa en temps de pandèmia.

Adjuntem el document que hem creat i estem donant a conèixer.

Comunicat AFEES

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *