Bicicletada 2019

El passat 25 d’octubre vam celebrar, com cada any, la nostra bicicletada per Cambrils amb motiu de la Setmana de la mobilitat sostenible i segura. Professors i alumnes vam gaudir d’un passeig en bicicleta per la localitat amb l’ajuda de la Policia local per garantir la seguretat de la sortida.

Amb aquesta iniciativa volem concienciar dels beneficis d’optar per un mitjà de transport saludable i respectuós amb el medi ambient, aprofitant que a Cambrils tenim les mesures adequades que ho fan possible. Els alumnes aprenen a valorar el seu entorn i a conèixer l’impacte que la contaminació té sobre ell.

Per veure totes les imatges, feu clic aquí.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>