Activitats extraescolars 2019-2020

Les activitats es realitzaran durant els mesos D’OCTUBRE a MAIG. Les inscripcions (i el pagament) es realitzaran en dos torns:

• 1r TORN entre el 16 setembre i el 11 d’octubre. (D’octubre a gener).

• 2n TORN entre el 13 i el 31 de gener. (De febrer a maig).

Les activitats que s’ofereixen són:

1. Pàdel a les pistes del CUB Esport Cambrils.

El vostre fill/a podria començar a aprendre a jugar a pàdel amb l’ajut d’un monitor especialitzat cada dimecres o divendres de 16 a 17h.

Preu de l’activitat 15€ mensuals. Total dels quatre mesos 60€.

1. Balls moderns els divendres de 18 a 19h al gimnàs de L’Institut.

El vostre fill/a, amb l’ajut d’una monitora, podrà aprendre a moure’s al ritme de diferents cançons. Preu de l’activitat 15€ mensuals. Els quatre mesos 60€.

1. Voleibol a la pista de l’institut els dimecres de 16.30 a 18h.

El vostre fill/a podrà aprendre aquest esport amb l’ajut d’un monitor especialitzat. Es realitzaran partits esporàdics amb alumnes d’altres instituts.

Preu de l’activitat 10€ mensuals. Total dels quatre mesos 40€.

*Si es vol participar a les competicions amb altres instituts s’haurà de fer el pagament abans del 15 d’octubre.

1. Futbol sala a la pista de l’institut els dimecres de 16.30 a 18h.

Preu de l’activitat 7€ mensuals. Total dels quatre mesos 28€.

*Si es vol participar a les competicions amb altres instituts s’haurà de fer el pagament abans del 18 de setembre.

1. Bàsquet a la pista de l’institut els divendres de 16.30 a 18h.

Preu de l’activitat 10€ mensuals. Total dels quatre mesos 40€.

El pagament es realitzarà en efectiu de forma quadrimestral o mensual a la professora d’Educació Física Begoña López.

S’ha de portar el paper de l’autorització d’inscripció de les activitats del PCEE degudament signada.

Coordinadora de PCEE

Begoña López Carpio