El passat dilluns 4 d’abril, els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat van fer una sortida a Montblanc (Tarragona) i Guissona (Lleida) com a formació complementària de les matèries d’Economia i de Geografia i Història.
A primera hora del matí van visitar el nucli històric de Montblanc, parant atenció al seu perímetre emmurallat i les seves torres, entre les quals cal destacar la Porta de Sant Jordi, on neix la llegenda de Sant Jordi, el drac i la rosa. Cap al migdia van ser convidats a dinar a l’àrea de servei BonÀrea de Montblanc, per cortesia de les botigues d’aquesta empresa de Cambrils. En acabar, van anar cap a Guissona on van poder visitar “La Closa”, la fàbrica on es produeixen els productes carnis de BonÀrea, per reforçar així els coneixements sobre economia i indústria treballats a classe.
La jornada, encara que una mica “passada per aigua”, va transcórrer plàcidament i sense cap incidència i, el que és més important, els alumnes i els professors acompanyants, gaudiren moltíssim de la jornada.

