Beques i ajuts

Convocatòries de beques i ajuts a l’estudi – Curs 2024/2025

Alumnat amb necessitat específica de suport educatiu

S’han convocat els ajuts per alumnat amb necessitat específica de suport educatiu per al per al curs 2024-2025.

A destacar:

• Termini de presentació de sol·licituds: del 30 d’abril al 13 de setembre de 2024.
  • Segueix vigent el “Subsidi per a despeses generals derivades de discapacitat” de 400€
  • Els llindars econòmics s’han incrementat aquest any en un 5% ( llindars per Unitat Familiar: pàg. 4) – Requisits econòmics i situació familiar a 31/12/2023.
  • Novetat: la discapacitat per poder sol·licitar l’ajut es reconeix amb un grau mínim del 25% – pàg. 1. (Però atenció, per desgravar al càlcul de la renda la situació de discapacitat segueix sent un 33% a 31/12/2023 -pàg. 6 “Deduccions”).

Trobareu més informació sobre aquest tràmit en els enllaços del Ministerio de Educación y Formación Profesional i del Departament d’Educació:

Beques per a ensenyaments postobligatoris no universitaris, curs 2024/2025 (batxillerat i cicles formatius)

El Ministerio de Educación y Formación Profesional ha obert el termini per sol·licitar les beques i ajuts de caràcter general per estudis postobligatoris per al curs 2024-2025.

El termini de presentació de sol·licituds des del del 19 de març a les 9 hores fins al 10 de maig de 2024 a les 15 hores.

Trobareu tota la informació en el següent enllaç: https://educacio.gencat.cat/ca/serveis-tramits/beques/beques-postobligatoris/

No ha de presentar-se cap documentació al centre, ni el justificant de presentació, ni cap altra documentació.

Beques per futurs estudiants universitaris

El Ministerio de Educación y Formación Profesional ha obert el termini per sol·licitar les beques de caràcter general per estudis universitaris per al curs 2024-2025.

Trobareu més informació en el següent enllaç del Ministerio de Educación y Formación Profesional:

És important sol·licitar la beca dins el termini, encara que no sapigueu quin estudi de grau cursar o en quina universitat.