Apadrina un alumne: fi de curs [per Jana Gil Albiol]

El passat 15 de maig alguns alumnes de 4t d’ESO vam acabar l’última sessió del servei comunitari «Apadrina un alumne», juntament amb els alumnes de 1r. Al llarg del curs hem estat treballant i reunint-nos per dur a terme diverses trobades amb els apadrinats. A la darrera vam realitzar uns jocs per reforçar el treball en equip i vam fer un partit de futbol. Per acabar, vam gaudir d’un bon berenar i ens vam acomiadar de la millor manera: els padrins vam entregar unes cartes de comiat als nostres fillols.

Esperem haver complert els objectius del servei i haver pogut ajudar els vostres fills i filles tant acadèmicament com personalment. Per últim, desitgem que de cara als anys vinents els pròxims alumnes que continuïn aquest projecte ho facin amb moltes ganes i dedicació!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>