Acaba la creació literària poètica

El Departament d’Educació defineix la Creació Literària com “una matèria optativa trimestral de primer de batxillerat enfocada al coneixement i al gaudi de la literatura des de la creativitat. Aquesta optativa permet a l’alumnat practicar l’escriptura creativa i, per tant, conèixer de primera mà com s’ha d’abordar la creació d’un text literari i despertar així el seu interès per la literatura en general, alhora que gaudeix del fet artístic de la literatura.”

Al nostre institut el primer trimestre el dediquem a la creació literària poètica. Volem compartir amb vosaltres dues creacions dels alumnes en un curs en el qual la música, la imatge i el text han anat junts. Desitgem que us facin arribar el que us hem volgut transmetre.