Concursem al “Picalletres”

Ens inviten al concurs “Picalletres”

Sortida al plató d’Esplugues Televisió

El concurs “Picalletres” va donar l’oportunitat a l’Institut Margarida Xirgu perquè 3r d’ESO hi participés. Per tant, el dia 8 de febrer, nou alumnes de l’A, B, C i D van sortir del seu horari escolar per anar al plató de la televisió d’Esplugues on van rodar dues partides.

El concurs consta de cinc diferents nivells de lletreig, un apartat on s’ha de descobrir l’errada oculta en alguna de tres paraules, un altre en què amb lletres diverses s’ha de formar la paraula més llarga, i finalment un que podia ser una de tres proves diferents. A nosaltres ens va tocar trobar la paraula que no encaixava en significat amb tres més.

Quan vam entrar al plató ja hi havia un altre institut esperant. Van posar-nos un micro i un adhesiu amb el nostre nom i seguidament van explicar-nos les normes i el funcionament dels jocs. Una vegada ho vam tenir tot ben clar, vam començar a gravar. La veritat, penso que va ser bastant ràpid i no van donar gaires voltes a les explicacions.

L’institut contra qui concursàvem tenia un nivell bastant alt i, a més, a les meves companyes i a mi ens van atacar força els nervis, però no va ser el més important. Personalment em val haver-hi participat. Espero que el curs vinent tinguem l’oportunitat de tornar-hi.

Ens van dir que emetrien la nostra participació a ETV cap a mitjans d’abril. Ja us n’avisarem oportunament.

Milene Pincay, 3r A