Taller i visita al Cosmocaixa de 2n de batxillerat

Els nostres alumnes de Química de 2n de batxillerat, amb les motxilles carregades de curiositat i ments obertes, es van dirigir al Cosmocaixa per gaudir d’un matí ple de descobriments i aprenentatges emocionants.

El matí s’anava electrificant amb la promesa de la sorpresa quan el grup va arribar al taller, un lloc on la màgia de l’electricitat cobrava vida. Amb l’expert en la matèria, els estudiants s’han submergit en el món del corrent, de la electricitat.

El taller va començar i els experiments amb les demostracions, amb la participació dels nostres alumnes:

Després, el museu ens esperava, amb la gran exposició sobre els dinosaures de la Patagònia, bosc inundat i tots els experiments que envolten aquest meravellós espai de ciència i divulgació.

Finalment…. el comiat.