Crònica del joc de l’oca humana

Els de 2n de Batxillerat Y, el dia 20 de desembre van organitzar un joc col·lectiu dissenyat per a tot l’alumnat de l’institut. El joc va consistir en l’oca a escala real que es jugava en parelles.

Durant una setmana, els alumnes de 2n Y van dissenyar dos taulers per jugar, dos daus i per posar el seu segell, van crear i personalitzar unes cartes especials per a unes caselles específiques. Cap a les 10:00 el matí van començar a muntar els taulers al gimnàs amb totes les seves caselles corresponents. Un tauler estava dissenyat per a 8 persones (4 parelles) i l’altre per 6 persones (3 parelles). Mentre algunes persones muntaven el joc, els altres alumnes feien una llista dels futurs participants.

A les 11:00 va començar el joc i va arribar la gent. Al principi va costar d’arrancar una mica, però a mesura que passava el temps el dinamisme va ser la clau. La gent anava passant i passant, i les parelles guanyadores recollien el seu premi, que cal dir que n’hi havia per a tots. El temps va passar volant i el joc va ser tot un èxit.

Fins i tot va haver-hi professors que van jugar!

Cap a dos quarts de dues va arribar l’hora de plegar. Els últims grups van acabar les seves partides i els alumnes de 2n Y van posar punt i final a la diada festiva abans de les vacances de Nadal.

Ismael Haboubi el Ansari

Armanjot Singh Kaur