l’AMPA organitza una Visita al Saló de l’Esenyament

Benvolguts pares i mares,

Per tal de facilitar el desplaçament al SALÓ D’ENSENYAMENT 2020 tant dels alumnes com dels pares i mares, i amb la finalitat que pugueu ampliar el grau d’informació i orientació respecte a l’oferta formativa existent en l’actualitat (graus universitaris, estudis superiors, complementaris, de formació professional, art i idiomes), des de l’AMPA INS LA SÉNIA tenim previst organitzar el viatge per assistir-hi el diumenge 22 de març, sempre i quan aconseguíssim cobrir un mínim de places.

L’AMPA s’encarregarà de la gestió i organització del viatge i de la contractació de l’autocar; els cost del
viatge i de la entrada/es correrà a càrrec de les famílies (les entrades es poden comprar per Internet des
d’AQUÍ.

Podeu trobar més informació sobre el Saló d’Ensenyament des d’AQUÍ.

Per valorar la viabilitat de la proposta, us demanen que abans del dia 17 de febrer, aquells que
estigueu interessats, ho confirmeu a ampainslasenia@gmail.com indicant al cos del correu:

• NOM I COGNOMS DE L’ALUMNE:
• CURS:
• NOM I COGNOMS D’ALTRES ACOMPANYANTS:
• NOMBRE TOTAL DE PLACES RESERVADES:
• TELÈFON DE CONTACTE:

A partir del dia 17, si s’ha aconseguit el nombre suficient per omplir les 55 places de l’autocar i així aconseguir un preu més econòmic del bitllet per persona, iniciarem les gestions per organitzar-ho i us informarem al respecte per tal que pugueu adquirir també l’entrada.

Esperem que aquest iniciativa sigui del vostre interès i dels vostres fills
Atentament,

AMPA INS LA SÉNIA