SEGELLS DE QUALITAT EUROPEUS PER A DOS PROJECTES ETWINNING DEL CENTRE

Dos projectes eTwinning que es van dur a terme el curs passat al centre, “LET’S STUDY ENGLISH!” i “HEY YOU NESCO! CAN I VISIT YOUR SITES?”, han estat reconeguts amb el Segell de Qualitat Europeu pel treball dut a terme tant pels alumnes SIEI (Ayoub Bechegag, David Alonso i José Luis Rodríguez) com per l’alumnat de l’optativa de 3r ESO “European Projects”.

Aquest reconeixement a nivell europeu ve precedit per l’obtenció del Segell de Qualitat Nacional dels països socis del projecte. Per tant, cal felicitar per partida doble a l’alumnat que ha format part dels esmentats projectes i els encoratgem a seguir participant en aquests treballs col·laboratius, d’innovació pedagògica i ús de la tecnologia que obren les fronteres i  les ments dels nostres estudiants i professorat.

L’alumnat participant a “Hey You Nesco! Can I visit your sites?” va enregistrar videos amb l’efecte Chroma per a visitar virtualment llocs Unesco de Grècia i Turquia.