Puzzles and Quizzes from La Sénia (Erasmus STEAMS)

El projecte STEAMS continua avançant. En aquest cas l’alumnat de 4t va preparar presentacions i activitats interactives sobre el patrimoni de La Sénia, per a què els/les alumnes dels altres països les resolguesen.

El nostre institut porta dos anys treballant al projecte “Apadrinem el nostre patrimoni” i s’ha centrat en la zona del Riu Sénia al seu pas pel poble. D’aquesta manera, les activitats interactives s’han preparat sobre els llocs històrics presents a aquesta zona.

Aquest Google MyMap recull els vídeos i presentacions que descriuen els llocs estudiats. Aquests materials es van preparar a les classes de Tecnologia amb Jordi Brau i d’Anglès amb Rosanna Cabacés amb les eines digitals Genially, Adobe Spark, Canva, Slideshare, Biteable i Open Shot.

A continuació, l’eina cooperativa Wakelet ens va servir per a preparar les questions i jocs sobre aquestes presentacions. Els puzzles and quizzes es van preparar emprant les eines LearningApps, Jigsawplanet, EdPuzzle, Puzzel, Quizizz i Kahoot.

Finalment, l’alumnat dels altres 5 països participants al projecte van anar responent les activitats i descobrin els racons amb història del Riu Sénia molt a prop del nostre centre. Les seves respostes es van recollir en un altre espai Wakelet.

VOLEU PROVAR-HO? REALMENT CONEIXEU LA SÉNIA? 😎

“Los presentes proyectos han sido financiados con el apoyo de la Comisión Europea. Esta publicación es responsabilidad exclusiva de su/s autor/es. La Comisión no es responsable del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida”.