Projecte eTwinning: Inclusió digital i activitats de biblioteca.

paletsacabatsordenats

Els alumnes de la USEE hem participat en el concurs literari de Sant Jordi.

Aprofitant una data tan assenyalada hem fet punts de llibre i postals per felicitar el DIA INTERNACIONAL DEL LLIBRE als nostres amics portuguesos amb els quals estem fent un projecte eTwinning.

Què és un projecte eTwinning?

Doncs, és un treball de col·laboració entre dos o més centres escolars europeus de països diferents sobre un  tema acordat prèviament. La col·laboració es duu a terme a través  d’una plataforma a internet i de l’ús d’altres eines TIC.

Els projectes eTwinning fomenten l’establiment d’agermanaments escolars i van dirigits a tots els nivells educatius anteriors a la universitat. Totes les àrees, matèries i famílies professionals d’educació infantil, primària i secundària tenen cabuda en eTwinning.

Nosaltres estem agermanats amb l’Escola Bàsica Integrada da Praia da Vitória (Illes Açores) i el nostre projecte es diu: Inclusió digital i activitats de biblioteca.

Hem estat coneixent-nos amb els companys portuguesos, els hem ensenyat com és el nostre centre (en especial la biblioteca), hem parlat de les nostres preferències literàries, hem contestat una enquesta i n’hem tret conclusions, … i el que ens queda encara per fer!

Una de les activitats era confeccionar punts de llibre i n’hem fet un munt.

A part de felicitar-los pel dia de Sant Jordi, els hem explicat la llegenda (per si no la coneixien) i els hem dit que aquí a Catalunya per a nosaltres el dia dels enamorats no és el 14 de febrer sinó el 23 d’abril.

Nois, ja ho sabeu… a regalar una rosa a la vostra enamorada. I vosaltres, noies, ja heu escollit el llibre que li regalareu al vostre enamorat?

fotorajaplomaabril[1]

Link activitat eTwinning: