Logo guanyador per al projecte KA101 (SUCCESS)

IM-43006681-1-2 Q76

Els alumnes de primer i segon de PIM i els del flexible de 4t de la ESO, van participar en la creació del logo que representa al Projecte KA101: Support and Understanding for a change in the Classroom that Embrace Special Students (SUCCESS), que es duu a terme al nostre centre i que tindrà una durada de vint-i-dos mesos.

Dels quinze logos presentats i gràcies a la col·laboració de les professores de Visual i Plàstica, es va triar el disseny presentat per l’alumna Giulia Dronca de l’agrupament flexible de 4t.

L’últim dia abans de les vacances de Nadal, durant la celebració de les activitats de fi de trimestre, la Coordinadora Lingüística i responsable de la  difusió del projecte -Montserrat Vericat-  li va fer lliurament d’un val de 30 € que pot bescanviar per material escolar.

Volem felicitar a tot l’alumnat que va participar en aquesta activitat i animem a tots els alumnes i professorat a que segueixin el desenvolupament del Projecte, el focus del qual són l’atenció a la diversitat i l’equitat d’oportunitats.