La USEE participa al 34 Concurs de la ONCE

Des de la USEE hem participat en el concurs que la ONCE celebra cada any des de fa trenta-quatre edicions. És el segon cop que presentem el nostre treball. El tema d’enguany és: Reinventem junts una escola per a tots”, fent referència a la inclusió escolar.

Què vol dir inclusió escolar? Vol dir tenir en compte que cada alumne/a té unes característiques, interessos, capacitats i necessitats d’aprenentatge diferents i que per tant tots podem tenir cabuda dintre de l’aula si ens ofereixen les eines per tal d’accedir al curriculum.

Només per haver participat ens han enviat un bolígraf tàctil amb netejador de pantalla i suport per a mòbil. Els guanyadors provincials -que se sabran després de Sant Josep- rebran un altaveu bluetooth i els guanyadors autonòmics una activitat per a tota la classe valorada amb un màxim de 400 €.

Els guanyadors nacionals gaudiran del “Campus reinventa l’escola” del 15 al 18 de juny.

En portada podeu veure el diploma que ens han enviat com a participants en el concurs. A veure si també us podem ensenyar l’altaveu bluetooth d’aquí uns dies… 😉