ACTIVITATS PER AL CONFINAMENT. ALUMNAT D’ESO.

Per seguir la vostra formació acadèmica durant aquest període, hem habilitat unes unitats compartides al DRIVE per a cada grup-classe on trobareu totes les activitats que anirà proposant el professorat.

L’alumnat de l’ESO heu d’entrar al vostre correu usuari@inslasenia.cat  i mirar l’apartat de notificacions, allí trobareu una invitació per treballar en la unitat compartida del vostre grup-classe. L’accés està restringit al domini @inslasenia.cat i no es pot entrar en cap altre correu, gmail, hotmail, etc.

Si no sabeuel correu del domini @inslasenia.cat o no recordeu la contrasenya, us heu de posar en contacte amb el tutor/a.

Si el problema està relacionat amb el funcionament o l’accés a les unitats compartides, podeu enviar un correu electrònic e3006681@xtec.cat.

Si el dubte és sobre alguna activitat, us heu d’adreçar directament al professorat per correu electrònic.

L’alumnat d’ESO tindrà com a referent la carpeta del grup-classe següent. Els correus del professorat els veureu en la carpeta del grup.

1r ESO A 1r ESO B 1r ESO C
2n ESO A 2n ESO B 2n ESO C
3r ESO A 3r ESO B 3r ESO C
4t ESO A 4t ESO B

L’alumnat de Batxillerat i CCFF seguirà treballant pel moodle.