Erasmus Coordinació La Rochelle novembre 2015

La setmana del 16 al 21 de novembre, un grup d’alumnes de de 3ESO de l’institut La Sénia  va fer una estada a la ciutat francesa de La Rochelle, en el marc del  Projecte  en anglès, ERASMUS+ amb el tema” Art and Science”. Aquest projecte es porta a terme amb altres quatre institucions educatives europees : Lycée Saint Exupéry, de la Rochelle, França, l’institut Nicolae Kretzulescu a Bucarest , Romania , l’institut Cagribey Üsküdar ( Istanbul , Turquia ) i l’institut Nº 2 de Beja a Portugal.

El projecte tracta de relacionar art i ciència, dos aspectes que a priori poden semblar molt allunyats entre si, però que de fet estan molt relacionats.

El projecte tindrà una durada de 3 anys, en els quals s’aniran treballant diferents aspectes de l’art i la ciència i en les dos reunions anuals a cadascun dels  països participants es posen en comú les diferents activitats, s’analitzen els resultats de les diverses tasques que s’han realitzat i s’estableixen nous objectius per continuar el projecte  a fi de treballar-los i debatre’ls en la propera reunió.
Aquesta primera reunió, ha estat molt positiva en tots els aspectes, tant pel fet que l’alumnat ha pogut practicar la llengua anglesa  i valorar la importància que té més enllà de les aules, pel fet de conèixer  un sistema educatiu diferent, costums diferents i gaudir de l’experiència d’interactuar amb alumnat d’altres nacionalitats.